Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:GIVI bővíthető, vízálló hátsó csomagtartó/hátizsák. Rögzítés a motorkerékpárhoz hevederekkel: A felső hátsó csomagtartó tetején Az utasülésben...
A sissy bár egy motorkerékpár-tartozék, amely többféle célt szolgál. Ez általában a motorkerékpár nyergének hátuljára szerelt rúd alakú támasz vagy háttámla. A Sissy rudak többféle...
A Shad Terra aludobozok különösen masszív, de mégis könnyű anyagból készülnek, hogy a lehető legjobb terhelhetőséget biztosítsák. A felszerelésükhöz a Shad 4P konzolra van szükség...
Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:A kiváló minőségű vízálló Pack´N GO poggyászt a motorkerékpárnak és magának a versenyzőnek is tervezték, rugalmasságának és kivitelezésének...
Ez egy automatizált szoftver általi fordítás: Belső háló a Shad Terra oldali esetekhez. Javítsa meg a közúti utazások kényelmét és tartsa személyes tárgyait biztonságosan az oldalsó...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.