A kompakt méretű Journey hátsó doboz, 30-32 litereskapacitással ideális minden olyan robogóhoz vagy motorhoz, amire aHepco&Becker nem gyárt motorspecifikus hátsó doboztartót. Rendkívül...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
A shad egyik legnagyobb innovációja! A díjnyertes SHAD 3P konzol úgy lett kifejleszve, hogy egy elegáns, alig észrevehető megoldást nyújtson az oldaldobozok felfogatására. A biztonságos,...
BOX HÁTSÓ 45L – A következő motorhoz, robogóhoz: EGYÉB UNIVERZÁLIS. Gyártmány: Utángyártott. Amennyiben a termék képe mellett nem látható a "Kosárba" gomb, a termék jelenleg nincs készleten...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
Maximum terhelés : 3kg Kapacitás : 1 zárt sisak Biztonsági zár : igen Shad rendszer színváltoztatáshoz : igen platni : jár a dobozhoz Méretek : 42x31x43 cm...
A GIVI története 1978-ban kezdődött, alapítója Mr. Giuseppe Visenzi. 1969-es Moto GP 350 köbcentis osztályában harmadik helyezést ért el, majd kilépett a versenyzés világából és elindította...
Ez egy automatizált szoftver általi fordítás: Visszahúzható racsnis pántok Nylon kötés, tesztelve 2722 kg Mindkét végén vinil bevonattal ellátott biztonsági horgokat tartalmaz, amelyek...
Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:Hátsó táska Rögzítő rendszer: hevederek horgokkal Nylonból készült Térfogat: 35l Szinte minden motorkerékpárhoz alkalmas A cipzárral...
Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.
×
Az Árukereső.hu a jobb felhasználói élmény biztosítása érdekében és személyre szabott hirdetési céllal cookie-kat használ, amit az oldal használatával elfogad. Részletek.